Safi rania diamond bagus ke forex


Tadi masa revisa o tráfego ke blog nie. Aku dapati review pasal kecantikan adalah antara comentário yang paling tinggi ke blog nie. Paling tinggi comentário pasal restoran ikan bakar di Jeram. Ok hari ini aku nak sambung pasal revisão produk Safi Rania Diamond. Jika sesiapa pernah baca pasal comentário yang aku buat pasal safi rania gold dan safi perfeito 10 (skrg nie safia trilogia branca). Kat sini Sebenarnya aku dah mula bertukar arah daripada safi rania gold ke safi rania diamond. Bermula dengan produk safi perfeito 10. akhirnya aku telah beralih arah ke gama produk yang lebih adiantamento sikit (bukan sekadar kandungan yang digunakan malah harga pun mahal juga) .. Kenapa aku sekarang stick dengan safi rania diamante Sebab aku rasa lebih serasi dengan produk tersebut. Dan antara sebab lain lagi. Tidak berminyak sangat dan masalah kulit berminyak dan separa kering aku juga dapat diatasi secara langsung .. 1- Microdermabransion Creme esfrega Skrub krim dengan kesan yang menyerupai rawatan milkrodermabrasion membantu menyerlahkan kulit halus berseri. Menerusi formulasi NANO DIAMOND DNA TECHNOLOGY dan kuasa manik-manik mikro yang bertindak lebih lembut untuk menanggalkan kotoran yang terperangkap di liang pori dengan berkesan tanpa mencalarkan kulit. (Fonte safi. myskin-carerania-diamondscrub. php) Ini merupakan krim skrub yang paling aku suka pakai. Penggunaan hanya seminggu sekali sahaja. Skrub ini tak keringkan kulit dan kulit muka terasa lebih bersih dan lembap selepas digunakan. Berbeza dengan skrub lain yang pernah aku pakai, selalunya muka akan rasa lebih kering tetapi tidak untuk skrub jenis ini. Tujuan penggunaan skrub nie adalah untuk buang kulit-kulit mati terutama di lapisan dalaman kulit. 1st aku mencuba skrub nie terus jatuh cinta hahaha. Selain daripada skrub muka, aku juga gunakan krim ini utk skrub leher dan tangan juga. Selepas gunakan skrub nie pakai lah krim malam safi rania untuk hasil lebih baik. Harga dalam RM20 2-Serum rawatan intensif Serum rawatan intensif bertindak sebagai perangsang sel membantu mempercepatkan proses pemulihan sel, meningkatkan keelastikan kulit dan melembap secara berterusan. Menerusi formulasi NANO DIAMOND DNA TECHNOLOGY dan Ceramide 3, kulit lebih halus bermaya, anjal dengan pengurangan kedutan begitu ketara. (Fonte safi. myskin-carerania-diamondserum. php) Seperti mana range produk safi sebelum ini, aku memang gunakan soro. Serum ini dipakai sebelum memakai krim atau pelembap muka. Aku suka soro ini sebab ianya terasa lebih ringan di muka. Macam tak pakai apa-apa trocadilho. Ia pun lebih cepat menyerap dan tidak berminyak. Jika dibandingkan dengan soro perfeito 10 (agora trilogia branca) dan rania gold. Soro ini aku lebih suka. Namun yang selalu buat aku fikir nak beli harganya agak mahal sikit dalam RM50 berbanding dengan safia rania trilogia branca rm 23.90-25.90 atau rania gold rm29.90-32.90. Serum ini jarang ada vendas kat guardian huhuhu. Então bayar jelah pejam mata kalau dah sampai transforma kena beli juga. Harga yang aku tengok di Guardian RM58.90 (berbeza ikut tempat) 3- Recuperação de células de creme de renovação Krim pelembap bertekstur ringan dengan rawatan intensif efektif memperbaiki struktur dan tekstur kulit. Menerusi formulasi NANO DIAMOND DNA TECHNOLOGY dan Phyto-ceramide yang bertindak pantas memperbaharui sel untuk kulit yang lebih halus, kedalaman kedutan dikurangkan terutamanya di malam hari dengan berkesan. (Fonte safi. myskin-carerania-diamondregeneration-cream. php) Krim malam nie sekarang menjadi Aku favorito. Sejak gunakan krim malam nie. Masalah kulit muka yang kering terutama waktu malam (aku tidur dalam aircon dan aircon memang sentia no waktu malam di rumah) menyebabkan aku terpaksa menggunakan krim malam. Sebelum ini aku gunakan krim Elizabeth arden tetapi kerana harganya rm100 terasa mahal pulak nak manter selalu. Akhirnya aku decide untuk mencuba krim ini. Memang best sebab tidak berminyak langsung dan terasa kulit lebih lembap. Aku dah test krim ini pada kulit muka bff aku, dia mengadu mukanya kering dan mengelupas. Selepas aku sapu krim nie pada muka dia. Terasa kulit muka dia lembap sekata dan bila aku jumpa dia balik baru nie, kulit dia dah tak mengelupas lagi. Harga dalam RM48.90- berbeza ikut kedai ye 4- Idade Defying cream SPF27PA Krim pelembap siang yang melindungi kulit daripada radikal bebas dan foto-penuaan. Menerusi formulasi NANO DIAMOND DNA TECHNOLOGY dan Carnosine yang merupakan antioksida serta Penapis UV, kulit dilindungi secara efektif di siang hari dengan meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kulit, punca tanda penuaan. (Fonte safi. myskin-carerania-diamondantiaging-cream. php) Krim siang Nie punk aku suka sebab tidak minyak dan terasa ringan di muka. Jika krim siang safi rania ouro terasa sedikit berat dan berminyak, yang ini tidak. Até agora, aku dah pakai botol kedua. Aku suka krim nie sebab SPF27PA dan untuk rania ouro hanya SPF20PA sahaja. Lebih tinggi kandungan SPF untuk elakkan daripada pancaran matahari yang terik. Harga lebih kurang macam krim malam dalam RM48.90 5- Pencuci muka safi rania diamante (limpador de hidratação profunda) Fórmula Menerusi NANO DIAMANTE DNA TECNOLOGIA dan Whitenol, ia mambersih dengan lembut sambil memastikan kulit kekal terhidrat di samping menghalang pembentukkan melanina agar atum kulit lebih sekata . Pembersih ni aku beli untuk mencubalah. Até agora, não meu fav sangat. Aku lebih selesa pakai safi rania ouro lembapan mendapan yang jenis guna pam tuh. Pembersih ini ok, cuma aku rasa muka aku lebih kesat dan agak kering sedikit berbanding pembersih raniagold tuh, muka aku lebih terasa lembap dan tidak kering sangat. 6- Cell Youth Booster Konsentrasi berkuasa yang membangunkan metabolisma sel untuk menentang kedutan, menegangkan kulit kendur dan mengurangkan jeragat seawal aplikasi pertama. Menerusi formulasi NANO DIAMOND DNA TECHNOLOGY dan Ultra Hyaluronic Acid, kelembapan kulit dikekalkan di samping meningkatkan keelastikan kulit secara berterusan. Booster Peremajaan Sel sebaik-baiknya digunakan bersama Serum Rawatan Intensif. Peringkat ujian in-vitro ekspresi gen. (Fonte safi. myskin-carerania-diamondbooster. php) Krim yang ini aku tak cuba. Ianya untuk kekalkan keremajaan kulit. Mungkin boleh cuba nanti kalau ada orçamento hahaha. Memandangkan serum aku pun dah nak habis mungkin minggu ini akan beli krim booster ini sekali. Harga dalam RM50 e tem uma oferta de guardião. Tão longe. Aku masih setia dengan produk safi. Walaupun di pasaran tuh ada macam-macam produk kecantikan, colágeno yang ada. Yang ada serbuk mutiara lah. Yang itu inilah. Aku ainda setiasa dengan safi até agora. Sebabnya. Senang nak beli dan jumpa kat mana-mana trocadilho. Lagipun rasa dah serasi pakai dan harga pun taklah mahal sangat. Banyak juga aku survey produk luar (marca internacional atau lokal) yang di pasaran, selalunya buat aku desista nak beli. Harga kebanyakannya menghampiri RM100. Pada aku kalau guna safi boleh beli 2 atau 3 produk yang sama. Dan itu belum lagi berkesan ke tidak. Ikut kulit masing-masing lah kan. Kemudiannya aku jenis malas nak mencuba dan takut nanti kulit muka rosak pulak. Selain daripada produk kecantikan aku juga ada mencuba produk makanan dalaman seperti jamu, vitamina C dan minuman kesihatan. Buat masa nie aku sedang amalkan minum cuka kurma dan madu setiap pagi dan malam untuk detox toksin. Ini memang bagus sebab amalan rasullulah dan nabi-nabi kita kan .. Satu lagi disebabkan aku bekerja dalam keadaan berdiri yang banyak, sejak dari zaman bujang aku memang selalu sakit kaki terutama betis. Disebabkan itu, pakwe telah memperkenalkan aku dengan 1 produk iaitu lotion halia. Pelbagai jenis lotion halia dah kami cuba tapi yang menjadi kegemaran pakwe aku adalah loção halia yusmira yang warna merah (paling panas) Nama je panas. Taci taki panas mana. Dia lebih rasa sejuk sejuk camtu jek. Yang bagusnya kalau perut rasa sebu atau kaki lenguh-lenguh eloklah sapu untuk kurangkan sakit. Pakwe gunakan lotion nie untuk urut kaki aku. Memang bagus sangat dulu kalau pakai kasut rasa kaki tuh macam bengkak semacam jek. Sekarang nie, pakai kasut rasa longgar jek. Dan kalau kerap gunakan memang boleh mengurangkan selulit tau .. Selain daripada stok pati halia nie, aku juga sekarang gunakan loção halia mustajab yang bau rosa, delima atau jasmim. Ini lebih sesuai dipakai untuk ke tempat kerja sebab bau lebih harum dan tidak kuat bau halia. Lagipun ianya taklah panas mana trocadilho, lebih pada rasa berangin dan sejuk jek. Até agora, melhor pakai lotion nie dan harga pun tak mahal sangat dalam RM24 jek. Sekarang nie kena buat stok lotion halia nie dalam 2 tiub kat umah. Senang bila badan rasa lenguh-lenguh dan kaki mula rasa macam nak bengkak. Loção ini selalu jadi bekal masa kecemasan. Oklah cukuplah pasal comentário produk kecantikan dan kesihatan nie. Sem nome: Não há comentários sobre este produto. Não podemos compartilhar o produto Safal Rania Gold. Ramai yang tanya produk apa yang i pakai sekarang. Eu x pernah rahsia pun produk apa yang i pakai..kalau orang tanya i terus jawab. Safi Rania Gold nie sebenarnya sesuai untuk umur 30 tahun ke atas. Kalau yang belasan tahun ou 20an lebih sesuai pakai Safi Balqis. Tapi i dah serik dengan Safi Balqis ...huhu. Kalau x silap masa form 3 i pernah try pakai set Safi Balqis. Masa tu kulit i x ada problema sangat tapi biasalah budak sekolah..kulit gelap pastu berminyak sangat. Konon-konon nak cerahkan la sekali hambek ko..haha. Jerawat betul-betul bermaharajalela masa tu..minyak x payah cakap la. Kalau tadah boleh goreng pisang..huhu. Dengan ikhlas sepenuh jiwa i serahkan set tu kat nenek i. Bukan apa takut lagi lama pakai lagi banyak jerawat naik. Pakai 3 minggu tu pun dah takut nak tengok cermin. Lepas dari tu memang i blacklist produk Safi..hoho. Jahatkan i p Dalam bulan ogos tahun lepas ada membro mintak pendapat pasal produk Safi Rania Gold nie. Eu falo pragente com certeza kata kat dia baik x payah pakai..produk nie x elok..haha. Membro de Tapi i kata adik ipar dia pakai ok, então eu kata kat dia tente jelah beli. Masa raya hari tu dia datang rumah..nampak berseri la kulit dia. Bila i tanya dia kata dia pakai Krim Kecantikan Safi Rania Gold. Raya keempat trus i gedik-gedik ajak mak i pergi borong produk nie. Mula-mula ingat nak beli pencuci, toner amp krim je. Ntah macamana boleh pergi borong 9 barang sekali..maybe sebab murah kot..hehe. Sebelum beli tu i dah google cari info pasal produk nie. Ada yang kata ok tapi ada gak yang kata x okay. Masa beli tu memang i pasrah..huhu. I beli Day Set, Night Set, Creme de Beleza, Facial Scrub amp Creme de dia hidratante. Dalam Day Set ada Serum amp Toner..pastu dapat Free Cleanser Creme Facial. Night Set lak ada Creme de contorno dos olhos Gel de hidratação creme de noite ... Gel de limpeza facial livre. Beli set lagi jimat la..x payah beli cleaner dah ...) Bila balik rumah pening lak x tahu nak pakai ikut turutan macamana..huhu. Eu pun principal pakai ikut logik i..haha. Nie cara i pakai..maybe x betul tapi belasah jelah..p 1. Creme de creme facial 2. Toner 3. Soro 4. Creme de dia hidratante 5. Creme de contorno dos olhos 6. Creme de beleza 1. Gel de limpeza facial 2. Toner 3. Sérum 4. Creme de noite hidratante 5. Creme de contorno dos olhos 6. Creme de beleza Gelado facial tu i pakai selang sehari ... pakai selepas Creme de creme facial ...) Creme facial Creme de creme facial Limpa efetivamente enquanto melhora a elasticidade da sua pele e mantém sua pele 8217s Frescura. Enriquecido com nutrientes importantes, como o óleo de abacate, para manter sua pele macia e hidratada. Adequado para uso diurno. Facial Cleansing Gel Facial Cleansing Gel é não baseado em sabão e equilibrado em pH para limpar e atualizar suavemente sem tirar a hidratação natural da pele. Adequado para uso noturno. Facial Scrub suavemente limpe profundamente as impurezas e as células mortas da pele que obstruem seus poros, rejuvenescem e resistem ao brilho das peles. A base de creme de equilíbrio de pH proporciona hidratação duradoura para a pele. O toner remove suavemente as impurezas skin8217s. A mistura de água de rosa não alcoólica e não pegajosa aperta os poros, pois restaura a elasticidade e a frescura da sua pele. O soro é não oleoso e não pegajoso, permitindo uma rápida penetração para reativar e reestruturar sua pele, mantendo-a hidratada. Combinado com Aminoácidos que neutraliza os radicais livres para evitar a pele maçante. Adequado para uso diário. Creme hidratante para dia creme hidratante de dia SPF20PA contém proteção UV extra que reduz os sinais de envelhecimento causados ​​por raios UVA e UVB, mantendo sua pele hidratada, de modo a permanecer saudável, flexível e hidratada durante todo o dia. Creme de noite hidratante creme de noite hidratante funciona intensamente enquanto você dorme à noite, para reparar e promover o crescimento celular, mantendo-o hidratado. Este creme à base de gel é rapidamente absorvido para reduzir o envelhecimento e as linhas finas do skin8217s, deixando sua pele flexível, jovem e saudável. Creme contorneante para os olhos Contorno de olhos é especialmente formulado para áreas sensíveis dos olhos. Ele repara a estrutura da pele, reduz as linhas finas e os círculos escuros ao redor dos olhos. Contém ativos ativos que neutralizam os radicais livres para que seus olhos brilhem com um verdadeiro resplendor. Beauty Cream fornece nutrientes essenciais para sua pele, ajudando a reduzir manchas da idade e linhas finas. Use-o como um skincare e uma base de maquiagem para que seu tez permaneça jovem, firme e justo. Baru-baru nie Safi Rania Gold keluarkan limpador de baru. Memang rasa dah gatal sangat nak beli tapi bila tanya salegirl yang jual dia kata x payah dah pakai produk yang baru tu kalau dah pakai Creme facial ou gel de limpeza facial. huhu. Eu punbatalk niat..terpaksa la buang gatal-gatal nak beli tu..uhuk Akhirnya semalam dapat gak i beli..hehe. Salegirl tu ainda macam x bagi beli tapi i beli gak..hoho. Sehari biasanya i cuci muka 3 kali..okay la tu kalau ada 3 limpador ..haha. Jangan tiru perangai i ye..alalala. Cleanser yang baru nie i pakai waktu petang. Sebelum nie petang i pakai Facial Cleansing Gel. Nama cleaner baru tu Deep Hidratante Facial Cleanser ... ssuai untuk melembabkan kulit. Kalau kulit berminyak elakkan ye. Kalau nak pakai gak sila pakai tiga-tiga limpador sekali .. baru equilíbrio ..hehe. Eu sugiro jelah ... ai. Pilih la antara 3 tu yang mana sesuai dengan kulit uolz ye ..) Hidratante Facial Cleanser Hidratante Facial Cleanser suavemente limpa, mantendo sua pele 8217s umidade e reduzindo sinais de envelhecimento. Sua formulação balanceada com pH mantém a pele hidratada e suave. Adequado para uso durante o dia e a noite. Eu tulis berdasarkan pengalaman i ye. Jangan ada yang takut lak nak tenta Safi Balqis ...huhu. Ramai gak membro-membro i yang pakai Safi Balqis tapi okay je. Kulit i nie yang cerewet..maybe kalau Safi Balqis tukar nama jadi Safi Balqis Gold sesuai kot..hak2. Safi Balqis sesuai untuk mencerahkan kulit..Safi Rania Gold lebih untuk menganjalkan kulit. Eu chato nao x berapa nak muda..uwaaa. Jumpa lagi nanti ye. Kay bye ...)

Comments

Popular Posts